Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърд педал на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
    След смяната на съединителя също не беше много по-мек педала. Една идея по-мек беше , но за няколко месеца. Възможно ли е помпата да не работи добре?
    Естествено, че е възможно, даже е твърде вероятно. И другото е, че просто на нашите самолети, съединителят си е твърд, факт.

    Comment


    • #32
      Ае, да не говорим глупости...при 155, ако съединителя е наред е мек като перце....елате да натиснете моя....на 25 години е колата.....не е като жтд-то.....там е мек за кратко....и то при всичко сменено.....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
        И другото е, че просто на нашите самолети, съединителят си е твърд, факт.
        Моя не се усещаше и преди и след смяна и така 6 години
        Alfa 155 1.9TD '97 EX
        Alfa 166 2.4 JTD EX
        Alfa 156 2.4 JTD

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
          Естествено, че е възможно, даже е твърде вероятно. И другото е, че просто на нашите самолети, съединителят си е твърд, факт.
          Добре, а това значи ли , че говорим за помпата, а не за работния цилиндър, който е монтиран вяърху скоростната кутия? Или има вариант да е по-скоро цилиндъра , а не помпата? Въпроса ми накратко е кое да сменя, помпата или цилиндъра?
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
            Добре, а това значи ли , че говорим за помпата, а не за работния цилиндър, който е монтиран вяърху скоростната кутия? Или има вариант да е по-скоро цилиндъра , а не помпата? Въпроса ми накратко е кое да сменя, помпата или цилиндъра?
            Мен ако питаш - смени ги и двете. Общата им цена е около 100 лв., но си гарантираш, че всичко е изрядно и си спестяваш времето от евентуална втора занимавка.

            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Ае, да не говорим глупости...при 155, ако съединителя е наред е мек като перце....елате да натиснете моя....на 25 години е колата.....не е като жтд-то.....там е мек за кратко....и то при всичко сменено.....
            Алфа 155 jtd няма, има TD. Казах си мнението и не го приемам за "глупост", защото съм сменил комплект съединител, после помпи и маркуч и пак е значително по-твърд дори от Фиат Брава, дето е с жило. Айде да си имаме уважението.

            Comment


            • #36
              Ясно е, че хубаво и двете да се сменят, но това съм го правил преди 6-7 години. С менте частите в България не се съмнявам, че може пак да са си отишли. Само, че смяната на цилиндъра си беше истинско приключение и сякаш не ми се ще отново да го правя, поне засега. По ми се занимава с помпата, че ми се вижда по-лесната част.
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                Ясно е, че хубаво и двете да се сменят, но това съм го правил преди 6-7 години. С менте частите в България не се съмнявам, че може пак да са си отишли. Само, че смяната на цилиндъра си беше истинско приключение и сякаш не ми се ще отново да го правя, поне засега. По ми се занимава с помпата, че ми се вижда по-лесната част.
                Аз пък смятам че "тежината" идва от нещо м-у скоростите и двигателя... Помпа и работен цилиндър като се скапят, просто си протичат...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #38
                  Искаш да кажеш, че може да са твърди самите пластини или да се е вкопал лагера?
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Мен ако питаш - смени ги и двете. Общата им цена е около 100 лв., но си гарантираш, че всичко е изрядно и си спестяваш времето от евентуална втора занимавка.



                    Алфа 155 jtd няма, има TD. Казах си мнението и не го приемам за "глупост", защото съм сменил комплект съединител, после помпи и маркуч и пак е значително по-твърд дори от Фиат Брава, дето е с жило. Айде да си имаме уважението.
                    ))....говорех за 156, но както и да е....ако ви слуша момчето ще има проба, грешка.....ако е твърд съединителя се дължи на механика, не на хидравлика....колко пъти трябва да го повтарям...той и Мимо го каза, ама вие си знаете едно и също без резултат....бил винаги твърд....глупости....

                    ---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Аз пък смятам че "тежината" идва от нещо м-у скоростите и двигателя... Помпа и работен цилиндър като се скапят, просто си протичат...
                    А ..е това е......

                    ---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:47 ----------

                    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                    Искаш да кажеш, че може да са твърди самите пластини или да се е вкопал лагера?
                    Много добре го каза, ама вие се ровите в помпи и маркучи....и каква излезе тя........?

                    Може съединителя дет си го монтирал скоро да е менте или неправилно монтиран......грешката е в механиката.....

                    ---------- Post added at 22:51 ---------- Previous post was at 22:49 ----------

                    п.п....
                    Търся Иво с ракията, за да види, че и с нацепен маркуч,
                    мое му източим бурето...))
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #40
                      Тука съм , но това не означава, че няма да убиеш мезето!
                      Ха да видим какво ще се окаже накрая!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Тука съм , но това не означава, че няма да убиеш мезето!
                        Ха да видим какво ще се окаже накрая!
                        Е какво чакаш...той момчето смени маркуча и пак дърво...давай ракията, че се разсъхнах...)
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #42
                          Благодаря на всички за отговорите и идеите. След като ми гръмнаха колекторите, съединителя е на втори план. Ако въобще реша да я правя колата.
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                            ))....говорех за 156, но както и да е....ако ви слуша момчето ще има проба, грешка.....ако е твърд съединителя се дължи на механика, не на хидравлика....колко пъти трябва да го повтарям...той и Мимо го каза, ама вие си знаете едно и също без резултат....бил винаги твърд....глупости....
                            Колега, дори да си прав, смятам в тия неща трябва да има логика на действие. При положение, че човекът си е сменил съединителя, а не е сменил хидравличните истории около него, кое е по-енергоемко и не на последно място по-евтино - да си разглоби отново половината кола или да смени две тъпи помпи за 100 лв и един маркуч за 10, па тогава, ако продължава да има проблем, да разглабя. А ако свали скоростите, смени притискателя и след това съединителят му пак не е от най-леките, какво ще кажеш?

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Аз пък смятам че "тежината" идва от нещо м-у скоростите и двигателя... Помпа и работен цилиндър като се скапят, просто си протичат...
                              Точно така, обикновено цилиндърчето протича, а когато се скапе помпата, започва да пропада педала, и да не се връща.
                              В случай, че нито една от двете хипотези не е налице, и помата, и цилиндъра, се считат за изправни.
                              Няма как да допринесат за твърд педал.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                                Колега, дори да си прав, смятам в тия неща трябва да има логика на действие. При положение, че човекът си е сменил съединителя, а не е сменил хидравличните истории около него, кое е по-енергоемко и не на последно място по-евтино - да си разглоби отново половината кола или да смени две тъпи помпи за 100 лв и един маркуч за 10, па тогава, ако продължава да има проблем, да разглабя. А ако свали скоростите, смени притискателя и след това съединителят му пак не е от най-леките, какво ще кажеш?
                                Замисли се и ти.... Ако хидравличната част заяждаше толкова че да се усеща осезаемо при натиск с крак, дали същата система ще може да се саморазтоварва!?
                                Толкова ли не се сети никои да хване и да разкачи маркучи или там тръби и да се опита на ръка да мръдне помпи и разни там работни цилиндри за да се види че те си изпълняват заданието адекватно без да заяждат!?
                                Самото устроиство на помпата и работния цилиндър отхвърля възможноста същите да работят и редом с това да заяждат само в посока натиск. Скапят ли се тея елементи протичат и това е. Виждал съм и току що монтирани скорости/съединители да издават яки скърцащи звуци или да неможе да се включи на скорост или да приплъзват и какво ли не... Еи и някъде по-нагоре в темата със снимките от сервиза на Румен имаше сниман съединител сложен наопаки (примерно).
                                Това че колегата го е сменил... изобщо не значи че проблема не е точно там. Не е приятно свалянето на скоростите, но само така ще се разбере точно къде е проблема (според мен)...
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X